Tuesday, December 29, 2009

Aku yang berharap...

Aku tidak akan berharap terlalu banyak. Seiring dengan usiaku yang semakin bertambah dengan harapan aku semakin matang dalam menentukan arah hidupku. Setelah bertahun-tahun mencari-cari siapa diriku sebenarnya, aku semakin selesa bukan sekadar dengan warna kulitku tetapi juga dengan apa yang aku rasakan di dalam.

Yang ku harapkan tahun 2010 akan menjadi tahun yang terbaik pernah aku lalui. Aku berharap yang terbaik buat semuanya yang bersifat lahiriah dan yang tak terlihatkan. Semoga imanku semakin kuat, rasa cintaku semakin mendalam, kasih sayangku yang semakin menebal, kesihatan yang prima dan perjalanan karier yang makin utuh.

Aku bersyukur dengan apa yang telah diberikan sepanjang usiaku ini. Sebagai manusia aku hanya mampu berharap. Semoga yang maha kuasa akan memudahkan jalan-jalanku ini, Amin!

Bali, 29 December 2009
6:39 pm

No comments: