Tuesday, June 7, 2011

Akhirnya!

Akhirnya aku telah membuat keputusan itu. Segala beban berat di bahuku semakin berkurang. Walaupun susah aku akan tetap berpegang pada janjiku unuk tidak mengubah pendirianku. Banyak yang bertanya tentang rencana kedepanku tapi aku sendiri pun belum pasti. Untuk sementara ini aku hanya ingin beristirehat panjang sebelum komited memulakan sesuatu yang baru. Semoga saja rezekiku tidak akan berhenti mengalir, Amin.

Sesungguhnya jika kejadian itu tidak menimpaku, aku tidak akan pernah 'berani' untuk melakukannya. Untuk rencana kedepan, akan aku serahkan segalanya  pada Yang Maha Kuasa. Semoga saja jalan ke depanku mulus dan mudah. Semoga sahaja lamaranku untuk berkelana dan berkarya di Bangkok diterima baik.

Akhirnya aku juga berani melakukan renovasi rumahku di KL setelah berapa lama memasang niat. Semoga saja, aku di beri kesempatan untuk menikmati secebis perjalanan hidup ini tanpa beban dan ragu-ragu lagi.

Akhirnya aku melakukan semua ini untuk harga diri. Semoga aku tidak akan pernah menyesal melakukan apa yang telah aku lakukan.

Jakarta, June 7 2011

2 comments:

miss bluberry said...

semoga tuan mendapat apa yang diinginkan dalam hidup ^_^

yuyu said...

:)..ris